Klantenservice

Klachten

Bij KPS Delft staat klanttevredenheid voorop. We doen ons uiterste best om aan jouw verwachtingen te voldoen. Mocht er toch iets niet naar wens zijn, neem dan gerust contact met ons op.

Hoe dien ik een klacht in?

Je kunt een klacht eenvoudig indienen via onze website via de knop onderaan de pagina. Daarnaast kun je ons ook mailen of bellen.

 

1. Klacht indienen

Dien je klacht gemakkelijk in via de website. Om je klacht goed te kunnen beoordelen, ontvangen we graag beeldmateriaal, zoals foto's of video's. Dit helpt ons om snel tot een passende oplossing te komen.

 

2. Opslossing

Op basis van de ontvangen informatie komen wij met een oplossing. Dit kan variëren van het herstellen van een fout of het aanbieden van een vervangend product of dienst. 

 

Waarom kiezen voor KPS Delft B.V.?

Bij KPS Delft B.V. nemen we elke klacht serieus en kijken hoe we het het beste kunnen oplossen. Duidelijke communicatie en een praktische aanpak zorgen ervoor dat je weet waar je aan toe bent. Ons doel? Een tevreden klant.

 

 

Meld hier jouw klacht aan